Υιοθέτησε κι Εσύ έναν ΔΥ και δύο συνταξιούχους ...

“Ηρθε και ο ΕΝΦΙΑ. Μετα απο εναν φορο εισοδηματος φωτια, ερχεται και ο ΕΝΦΙΑ για να σε αποτελειωσει!
Γιατι εχεις το θρασος να εχεις στο ονομα σου ενα σπιτι. Και ενα μικρο συνοικιακο μαγαζι που το αγορασες καποτε με χιλιες δυο στερησεις, για να "εξασφαλισεις"(ετσι νομιζες τοτε) το μελλον σου.
Ηρθε η ωρα να το πληρωσεις ξανα.



Οχι με ενα εφαπαξ ποσον για να το κανεις δικο σου.
Αλλα καταβαλλοντας καθε χρονο ενα ειδος ενοικιου(στο ιδιο σου το ακινητο), το υψος του οποιου καθοριζει καποιος ερημην σου.
Εκεινος αποφασιζει, εσυ πληρωνεις.
Αυτη ειναι η σημερινη ομορφη Ελληνικη δημοκρατια!
Ναι, ειναι ο Ιδιος "εκεινος" που μολις δυο χρονια πριν, σου υποσχοταν Μονο καλυτερες μερες.
Και πριν 3 χρονια, αντιμνημονιακοτερος του ΣΥΡΙΖΑ, διακηρυττε τα καθε λογης "Ζαπεια" για να "σε σωσει"!
Αυτος ο ιδιος ειναι που σημερα σε διαβεβαιωνει με καθε αφορμη οτι "τα χειροτερα περασαν", ο τι αφησαμε πισω μας πια τον εφιαλτη.
Και την ιδια στιγμη σου μπηγει ακομα βαθυτερα το μαχαιρι στην πλατη(ολη του τη ζωη πισωπλατα χτυπουσε, τωρα θα αλλαζε?).
Θα τον πληρωσεις, δε νομιζω οτι γινεται να κανεις αλλιως.
Αν οχι θα σου παρει οτι εχεις στην τραπεζα κι'αν δεν βρει τιποτα εκει, θα σου παρει το μαγαζακι.
Θα στο βγαλει ευχαριστως στο σφυρι κι'ας μεινεις εσυ ανεργος και φτωχαδακι.
Και τι του εισαι στο κατω κατω?


Αλλος ενας απο τους εκατονταδες χιλιαδες που ψαχνουν σημερα για μια δουλεια-μια οποιαδηποτε δουλεια.
Ειναι οι "καλυτερες μερες" που λεγαμε...
Και καπως ετσι θα προκυψει του χρονου-να μου το θυμηθεις-καποιο ακομα "πλεονασμα", που θα σπευσει να το δωσει και παλι σε εκεινους που ο ιδιος θεωρει "αδικημενους"(ενστολους κλπ...).
Θα μου πεις τον ψηφισα, τι να εκανα?
Φοβηθηκα τον Τσιπρα!
Να σου πω την αμαρτια μου, κι'εγω.
Κι εγω το φοβηθηκα, και εξακολουθω να το φοβαμαι αυτο το παραξενο συνονθυλευμα "αριστερων" υποτιθεται διανοητων!
Μονο που σημερα, εδω που εχω φτασει Δεν ξερω πια, Ποιον να Πρωτοφοβηθω!
Τους αριστερους της παλαβωμαρας?
Η τον υποκριτη με τις πισωπλατες μαχαιριες?
Σημερα τουλαχιστον αδυνατω να καταληξω.
Προς το παρον μετραω τα χρηματακια μου για να δω τι θα μπορεσω να περισωσω!”

Δημοφιλείς αναρτήσεις